Aanstormende Designers Competitie

Wat is twitter toch een leuk medium. Een collega twitteraar/houtbewerker @onthout meldt iets in de trant van: “ik heb me ingeschreven voor de ADC……..” Keurig met een linkje er bij. Nu twittert hij regelmatig aardige linkjes en of foto’s, dus klik ik ook nu op zijn link die me keurig doorschakelt naar ADCMeubelen.

Blij verrast zie ik dat er inderdaad een designwedstrijd wordt gehouden en dat ie mee doet met een prachtige natuurlijke stoel met de naam omarm me”. Nu wil het geval dat net die week in mijn werkplaats een stoel gereed is gekomen waar ik zelf met tevredenheid naar kan kijken. Zal ik ook…?

Ik leg het @onthout gewoon voor. Hij bevestigt mijn idee…..DOEN, die stoel van jou is prachtig en maakt beslist een kans, is zijn antwoord.

In aller ijl  worden foto’s gemaakt, want de sluitingsdatum is in zicht. Later blijkt overigens dat er helemaal niet zoveel haast bij was, want de sluitingsdatum werd verlengd.

Maar goed: Nu zit ik dan gewoon in een wedstrijd…….En als je mijn meubeluniek stoel van resthout mooi vindt, stem dan alsjeblieft op me. Enne..h vind je de stoel van @onthout mooi, stem dan op hem. En als er eventueel andere ontwerpen bij zijn die je mooi vindt, stem dan daar op. Het is een wedstrijd, dus moge de beste winnen…schalt het door mijn hoofd. Voor zover die al bestaat, denk ik er achteraan…

Klik op de foto om naar de stempagina te gaan

Grotere afbeelding van de stoel staat  hier

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder design

Geef een reactie

